I feel so cool №2

Стандарт

wpid-1398151135143.jpg

Нэг өдөр ээжтэйгээ инээлдэн сууж байтал нэг хүн хаалгаар орж ирэв. Тэрнийг харвал толгой аймшигтай өвдөж эхэллээ.

???: За бие нь зүгээр үү Хюна

Би: О.О


Би: Чи чинь хэн билээ?

???: Хэн юу байхав Бекхюн л байна шдээ кккк

Яг энэ үед толгойд нүдэнд тэр залуугийн дүр зураг үзэгдэнэ. Би хэн Билээ

За нэрээ өөрийн нэрээ гэж бодоод уншаарай.


 

Яг л зүрхийг минь амьдаар минь сугалсан мэт тэр мэдрэмж, ам руу минь урсан орж хатаж шалбарсан уруулыг минь хорсгох тэр нулимс, Намайг хүйтнээр хайрах тэр цементэн газар, Намайг тоомсорлох чи!!!!

Би дахин амь орлоо.

Би: ААААААААААААААААААААааааааааа

Бек: Яасан бэ Хюна

Би: Зайл Яг одоо зайл ээжээ энийг аваад гар л даа

Ээж: Хюна. Алив хүү минь гаръя хоёулаа

Бек: За

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Хаалганы гадаа~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ээж: Хүү минь ойлгоорой охин минь чамд одоо болтол дургүй байгаа бололтой одоо явдаа

Бек: за би ч явий даа дараа ирье дээ

ээж: тэг дээ
:::::::::;:::::::::::::::::::::::өрөөнд:::::::::::::::::::::::::;::::::::::
Би Хюна бишээ би хёорин байна. Ер нь Хюна гэгч хэн юм? Яагаад энэ түүн дээр ирдэг билээ?
Би яах ёстой вэ? Үнэнээ хэлэх үү? Аль эсвэл жүжиглэх үү?

ээж: юуг тэгтлээ бодоов?

би: ээжээ саяных хэн бэ надтай ямар холбоотой юм?

Ээж: чи чинь зүгээр байгаа даа

Би: би яасан гэж хэл л дээ

Ээж: чиний битгий хэрэггүй юм бодоод зовоод бай. Тайван бай!!! Би эмчтэй ярилцаад ирье

Би: ээж ЭЭЖЭЭ

юу вэ яагаад хэлэхгүй явчихваа. Алив толь. Надад толь хэрэгтэй байна. Би гэж амьтан яаж энд ирж яаж ийм болсноо ч мэдэх юм алга. Гибстэй хөлөө чирэн арай ядан толь хайлаа. Гэтэл нэг зураг харав.
Ээж нэг охинтой инээгээд л зургаа авхуулсан байлаа.
Би ч хөлөө чирэн сувилагч дуудах гээд орилтол хариу өгсөнгүй. Би босоод үүд рүү арай ядан очив. Хаалганы хажуухан талд том толь зурайна.

Би: энэ энэ чинь

Сувилагч энэ үед орж ирэв. Намайг загнаад оронд минь оруулж өгөөд сайхан муухай юм ярив

Сувилагч: ер нь бол чи залуу хүүхэд биеэ бодож бай! одоо л биедээ санаа тавихгүй бол өвдөнө. Чамайг өвдвөл гэр бүл чинь зовно. Ойлгож байна уу?

би: сувилагчаа танд толь байна уу?

Сувилаг: чи сая миний яриаг сонссон уу?

би: *толгой тохих*

сувилагч: сайн байна. Май толь. Өөртөө анхаар

Би: *маш сайн харах*

Сувилагч: хүүеээ чи зүгээр үү нүүрэндээ их арчаатай бололтой. Чи ухаан алдаж унахдаа нүүрээ гэмтээгээгүй азтай байсан. Бусад хүмүүс яадаг гээч..

би: унасан гэнээ би яасан юм?

сувилагч: түр зуурын шок

Би: аан та ээжийг минь дуудаад өгөөч

Сувилагч:за чи хүлээж бай

Би: мхн

Энд яг юу болоод байна вэ? Би тэгэхээр Хюна юм уу Хёорин юм уу? Юу гэж дээ би мэдээж Хёорин. Гэхдээ яаж? Арай сүнс нтр нь солигдсон юм биш биз?
Эмнэлэг намайг хүргэсэн юм болов уу тэгээд л солигдсон байх. Миний бие хаана юугаа.хийгээд явж байгах болоо?? Олох хэрэгтэй.

Яг энэ үед Хөдөөгийн нэгэн байранд нүүрэндээ дүүрэн шарх соривтой нэгэн эмэгтэй ёолон сэрэв

???: Би чинь АААААААААААААААААААААААААААа

 

Сэтгэгдэл бичих