I feel so cool

Стандарт

wpid-1398151135143.jpg

за
***************************************************
Гудамжаар нэгэн хосын яриа сонстоно. ТЭрүүгээр явсан хүн бүхэнд л сонсогдож байлаа.

Залуу: Чи яваагүй л байгаа юмуу одоохон замаас зайл *орилох*

Охин: *уйлах* Чи яаж надад ингэж хэлж чаджийнаа яаж чи хэлээч *мэгших*

Залуу: Ханнн Би чамаас уйдсан. Одоо намайг тайван орхи! Ганц 2 удаа уулзаал биз алив замаас холд

Охин: *гараа алдлах* Чи яаж ингэж хэлж чаджийнаа би чамд бүхнээ зориулсан байтал чи чи *уйлах, хэл ам нь орооцолдох*

Залуу: Яахав тэр үед би жоохон уйдаад явж байсыым харин замд чи таараад хха одоо агаа нь уйдхаа больчихлоо харин ч залхчихлаа. Алив замаас холд би явмаар байна.

Охин: *гараа алдалснаа буулгаад газар өвдөглөж суугаад хэзээ ч дуусахгүй ундрага шиг булиглах нулимсаа цамцныхаа ханцуйгаар арай хийн арчин сууна*

Залуу: ээ чааваас чи яахав сайхан амттай байсан. Гэхдээ одоо сонирхол алга. Бид угаасаа ганц 2 удаа л уулзсан ш дээ. Аан мэдлээ чамд миний мөнгө хэрэгтэй болоо юу аваа ав.*түрийвчээ ухаад мөнгө гаргаж ирээд гарт нь бариулах*

Охин: *Мэш чанга цурхиран уйлах* Чамд энэ бүхэн ердөө ердөө ганц 2 өдрөөр хэмжигддэг гэж үү харин миний хувьд хэдэн мянган жил байсан. Чи яаж ингэж чадаад байгаам бэ яааж чи надад хэлээч *орилох, уйлах*

Залуу: хангалтгүй гэж үү за яахав май бүгдийг нь ав. *түрийвчээ онгойлгоод бүх мөнгөө цацах* Өөрөө түүгээд авж чадна биз дээ. Энэ түрийвчийг хайрт минь надад өгсөн болохоор чамд өгж чадахгүй нь за баяртай *даллаад цааш явах*

Энэ явдал гудамжинд явсан хүн бүхнийг цочоолоо. Хажуугаар өнгөрөх хүмүүс хаа сайгүй шивнэлдэнэ. Зарим нэг нь “энэ охин биеэ үнэлэгч юм байна. Шшш чаасдаа ийм сайхан охин ингэж явах ч гэж дээ” харин зарим нь: “Эээ хөөрхий дөө ямар өрөвдмөөр юм бэ энэ охин. Тэр залуу нь хөгийн новш юм даа гэхдээ царайлаг гээч ёр нь хохино энэ охин ингэж байхдаа таарсан юм. Тийм хүний урд хойгуур нь гүйгээд мөнгө салгаад л биз” гэх гудамжны авгайчуулын цуу яриа болон хувирлаа харин энэ үед тэр охин л хорвоод цор ганц үлдсэн мэт цурхиран уйлна. Түүний урт нарийхан хөл нь газар сууснаас болж халтартаж, урт цагаан цамц нь гэрлийн шонг налснаас болж хиртсэн, харин ханцуй нь нулимснаас нь болоод норсон байлаа. Тэр охин хичнээн уйлсан ч барагдахгүй их нулисаа урсган цурхиран уйлна. Түүний зүрхэнд хэзээ ч арилхааргүй хар толбо цуст шарх үлдсэн мэт аймшигтайгаар цээж рүү нь хатгаж өвдөнө. Тэр уйлаад л уйлаад л байлаа. Гэвч хэн ч тэрэн дээр ирээгүй. Тэр хэдэн хормын дараа гудамжны гэрлийн шон өнгөрөөд хүйтэн цемент дээр толгойгоо наан хэвтэнэ. Доороос нь маш хүйтнээр хайрж байлаа. Тэрэнд амьдрах хүсэл үгүй болжээ. Амнаас нв 1 ч үг гарахгүй байлаа. Энэ байдлаараа тэр хэдэн минут тэндээ хэвтээд нүдээ аньлаа.

Эмнэлэгийн үнэр, цагаан тааз, цэвэр агаар түүнийг угтлаа. Тэр нүдээ нээгээд босох гэтэл түүний хөл гар гээд бүгд хөдлөхгүй байлаа. ГЭнэт хэн нэгэн түүнийг дуудах нь тэр
???: Хюна миний охин зүгээр үү?
Би: ……*би ягаад дугарч чадахгүй байгаа юм бэ? юу ч амнаас минь гарахгүй байна. Бас яагаад намайг Хюна гээд байгаа юм бэ би тэр чинь биш шүү дээ та хүн андуураад байна*
???: Ээ охин минь сэрж байна. Алив эмчээ охин минь яасан байна?

Эмч: Аан таны охин чинь гэнэтийн цочиролд орсон байнаа. Тэгээд л түр зуурын шок болсон байна. Одоо айх зүйлгүй ээ

???: Ээ гялай тэгээд хүү минь ямар нэгэн гам байна уу

Эмч: Бахгүй ээ та санаа бүү зов

???: Алив ээжээ гээрэй миний охион

Би:  *яагаад юу ч дугарч чадахгүй байгаагаа ойлгох юм алга гэхдээ би ер нь хэн бэ?*

???: Одоо амар миний охин

********************************************************************

3 хоногийн дараа

Би өнөөдөр нэг юм дугарахтайгаа боллоо. Тэр ээж гээд байгаа хүн намайг өдөр болгон ирж асарна. Аавын тухай ярьна. БИ гэдэг хүн өнчин өрөөсөн нагац эгчийнхээ асрамжинд өссөн юм болохоороо ээж ааваа их л өгүүлэх юм. Гэхдээ миний эцэг эх сайхан хүмүүс байсан. Яг л энэ хүн шиг.

*********************************************************************

Нэг өдөр ээжтэйгээ инээлдэн сууж байтал нэг хүн хаалгаар орж ирэв. Тэрнийг харвал толгой аймшигтай өвдөж эхэллээ.

???: За бие нь зүгээр үү Хюна

Би: О.О

Хүний урманд 1 ч сэтээ алга. Дараа уулзая

4 thoughts on “I feel so cool

Сэтгэгдэл бичих